måndag 23 mars 2009

Bad humör-dag.

Vet inte varför jag är sur idag. Känner mig bara sur, slapp och likgiltig. Kanske för att jag bangade spinningen igår. Kanske är jag bara besviken på mig själv. Kanske blir jag lite gladare om jag gör några sit-ups?
Jag var bara så trött igår. Somnade en gång mitt på dagen och vaknade sur. Skulle iväg på 2-års kalas med Dante så jag tvingade mig själv att åtminstone verka på bra humör. Men väl hemma kom mina riktiga känslor framsipprande. Så jag struntade i träningen. Nattade istället barnen och mig själv. Jens väckte mig vid 21 och frågade om jag ville se Beckfilmen på Tv4. Nä sa jag å somnade om...Vaknade vid 23 och borstade tänderna å tvättade av sminket. Sov till 5 då Dante bestämde sig för att det var morgon. Fortfarande sur. Det beror inte på sömnbrist alltså!

Hittade det här på nätet när jag surfade efter roliga 2 års presenter till Danteman. Vad fånigt. Är det inte meningen att man ska kunna hamra med en hammare, liksom så att det låter...och inte vika sig för minsta lilla?

Och varför blir jag såå irriterad över ett leksaks verktygsbälte i tyg?

3 kommentarer:

  1. Kikar in för att ge dig en stor kram & blåsa lite försiktigt så att det dåliga humöret kanske flyger iväg... ;)

    SvaraRadera
  2. Tack söta du! Det känns faktiskt lite bättre redan...:)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag dragit igång en ny tävling o denna gången i samarbete med me&i..ett finfint presentkort ligger i potten:

    http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_23.html

    Kika gärna in o ha en riktigt braig dag =)

    SvaraRadera