onsdag 18 mars 2009

Vardag på riktigt.

Det var idag som Jens började jobba. På riktigt. På heltid. Det var idag som jag skulle sköta både lämning och hämtning på dagis själv. Ena uppgiften är avklarad! Det var idag som allvaret skulle börja. Lite iallafall. Kan inte ta det på riktigt allvar än för jag är ju fortfarande hemma. Men så fort jag börjar med c-uppsatsen märker jag nog att det är allvar. Och det ska jag..alldeles alldeles strax. Ska bara blogga lite först. Diska en smula. Ansöka till Bygglov. Och lunch måste jag ju få i mig. Sedan så blir det allvar. På Riktigt.

5 kommentarer:

  1. hihi, skönt att det inte bara är jag som "ska bara" när jag ska plugga....haha. Vore skoj att ses om du har vägarna in till stan framöver förresten!
    Kram

    SvaraRadera
  2. ja att man aldrig lär sig! Finns ju en massa ska bara...att skylla på! Ses gärna nånting framöver! Känner på mig att jag måste åka in till skolan för att få nåt gjort ;) Är du där nånting? Kram Erica

    SvaraRadera
  3. Vad kul att Jens fått jobb, hoppas han ska trivas! Och det kommer gå jättebra med c-uppsatsen för dig, du måste bara ta tag i det så rinner det bara på sen ska du se! ;)
    Sköt om dig! *kram*

    SvaraRadera
  4. nope, not anymore....jag har så liiiite kvar nu (lite skrivjobb i svenskan bara) så jag sitter hemma och knattrar på tangentbordet nu....men oj vad internet är lockande, ett par klick bort bara, hehe....

    SvaraRadera
  5. Tack Lina för att du tror på mig :) Ja jag tror att det är så, blir nog intressant när jag väl kommit igång. Men det är just det..att komma igång! Måste nog spärra mig från facebook, alla bloggar inkl min egen, tradera..ja allt egentligen! Kram på er båda två!

    SvaraRadera