måndag 16 mars 2009

Back to business?

Äntligen! Känns det som att vi är friska, något sånär iallafall. Vad mer kan man begära?
Jag mår bra förutom yrhet o kass kista pga medicinen. Barnen hostar fortfarande men de är pigga så det blir nog dagis imorgon. Ta i trä!
Har lite panik för min uppsats och känner att nu MÅSTE jag börja researcha så att jag iallafall har nånting nytt att komma med till min handledare! Fick besked idag att jag inte får jobbet som kurator men det ante mig. Bättre lycka nästa gång!
Jens var i stan på lönesamtal idag så vi var allena hemma, som tur var kom kusin C o hälsade på medan mamman var på arbetsintervju. De hade som vanligt roligt ihop kusinerna. Dante o lilla C bråkade inte alldeles för mycket, blir annars lätt så med två 2-åringar med starka viljor och likaså nyp!
Lite trolldegsbakning blev det. Liv och jag dekorerade våra alster så fint med strössel men 2-åringarna åt hellre upp sina så deras blev lite tråkigare..:)


Här kommer lite bilder från i lördags:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar