onsdag 22 april 2009

The babysitter.

That´s moi! Sitter nu med vännen Lindas dator i knäet, i hennes soffa, i hennes hus.
Har lagt tre barn som sover sött efter lite om och men. Lilla C somnade efter en flaska välling och lite kill på ryggen. Storasyskonen E och F tror jag sover nu..hoppas det...läste en saga för dem och de verkade trötta i ögonen efter det :)
Är mysigt att vara barnvakt ibland, speciellt till dessa barn som jag älskar så mycket! Liv och Dante har haft så roligt med sina kusiner idag. Efter dagis blev det fruktsallad på vår altan. Sedan duplobygg, kladd med lera, middag, glass...Efter det var vi 5 stycken som duschade samtidigt i vår dusch! Liv o Lilla C badade i en varsin plastbox som vi brukar ha leksaker i men som får fungera som nödbadkar. Dante i den riktiga badbaljan och jag o E satt bredvid och duschade! Vid halv nio ikväll var det läggdags för Liv o Dante, pappans tur att natta, så då åkte vi andra hem till kusinernas hus för att göra kväll.
Imorgon åker jag bort som ni vet. Blir nog ingen uppdatering förrän tidigast på söndag kväll. Vad mysigt och vad roligt vi kommer få det! Ska passa mig för kräftor bara, man blir så jädrans klen dagen efter dom ;))

3 kommentarer:

  1. Vi ses där Erica! Vi lär väl hälsa på i er stuga nåt och ni är välkomna till vår såklart! Party party! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ha så kul på skalet i helgen! Ni ska väl vara med på Vemdalsstörten? De är närmsta Forum jag kommer :-)

    SvaraRadera
  3. Ja vi ses Emma! Gu va kul!!!
    Ja du Diana,,ska väl vara för att titta då ;) Kram på Er!

    SvaraRadera