onsdag 8 april 2009

Wednesday afternoon.

kommer man inte på nån passande titel kan man ju alltid svänga till det lite på english...
Känner mig bättre i halsen idag och hoppas gårdagen bara var ett falskt alarm. Kan bero på att det är april månad. Ingen favorit för mig. Men varje år glömmer jag bort att jag Alltid mår piss i april så dum som jag är ser jag Alltid framemot denna "vårmånad".
Maj är då mycket bättre, även så mars. Kanske kan jag emigrera under april nästa år?
Idag har jag läst kurslitteratur (!), tvättat några maskiner (kom på att vi åker imorgon redan) och hjälpt svärfarsgubben att beställa en spikmatta till sin onda rygg.
Blir till att packa ikväll så kan vi dra efter lunch imorgon. Bara hämta upp mannen på jobbet i stan å sedan dra mot fjällen! Ska bli skönt att komma hemifrån. Slippa tänka på allt som borde göras o inte borde göras för att det tar upp tid från det som borde göras (läs:blogga vs plugga)
Nu Måste jag tvinga mig ut o "plocka" nytt påskris för det vi har nu är redan utblommat! Ska ordna påskfint tills barnen kommer hem från dagis :)
I mitt påskägg vill jag ha en sån här:


1 kommentar:

  1. Då måste du önska dig världens största kinderägg, vet du va de är??.....en cykel som är uppstoppad i Cindy Peeters.

    SvaraRadera