lördag 4 april 2009

Shopping o dansing..!

En lyckad dag i la stada med goa vännen Jecka!
Började med att handla tre par skor till småtrollena. Sedan hittade jag ett par snygga basketskor på H&M till Dante. Inte någon superkvalitet kanske men de var så tuffa och matchar kepsen han fick tidigare i veckan :) Så nu har det varit springtävling o dans här hemma, alla skor skulle provas!
Jag hade gett upp nya kläder inför Vårforum men så hittade jag både en kjol (på rea!) och en blus (tantigt ordval..) på Ixo house av alla ställen!
På tal om Vårforum, jisses vad jag längtar! Vi kommer ha det så mysigt och roligt i vårt trevåningshus! Laga middag ihop, sitta ute i vårsolen, basta o göra oss iordning- allt tillsammans nio brudar! I tre hela dygn! Själva dansforumet tänker jag inte så mycket på, jag dansar ju inte ens styrdans, men det är alltid kul att träffa gamla vänner o bekanta som man inte träffat på evigheter. Och jag är ganska duktig på att hängai baren å dansa disco med så det ska väl ordna sig ;)
Förresten har jag hittat så fina sommargrejer till barnen på Blå Elefant:








5 kommentarer:

  1. Du har exakt samma inställning till vårforum som jag Erica! Umgås, basta, laga mat,sola, fnissa och skratta nonstop, barhänga och discodansa ;) Oj vad mysigt det kommer bli :) Kul att du hittade nya kläder, jag ska kika efter det på tisdag, hoppas på lika tur som du då. :) Kram /Emma

    SvaraRadera
  2. Ja vi kommer ha det super! Hoppas våra stugor inte är alltför långt ifrån varandra! Lycka till med shoppingen :))
    Kram Erica

    SvaraRadera
  3. Ny spännande tävling hos Tant:

    http://uj76.blogspot.com/2009/04/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_05.html

    Ha en finfin söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jasså de blir vårforum i dagarna 3 för dig? Kul! Jag måste ju vara nykter för de är ju helgen innan operationen tror jag. Tänkte åka dit nykter men jag har ångrat mig. Skiter i de....om jag inte ångrar mig igen.
    Ha de gött!!

    SvaraRadera
  5. Diana: Ja jag tyckte det var dags nu. Har inte varit på forum på säkert 5 år!
    Förstår att du hoppar med tanke på omständigheterna. Skalet finns alltid kvar, så är det ju!
    Har en väninnna som gjort operationen du ska göra. I mina länkar hittar du henne, Linda. Det har gått över förväntan för henne som jag förstått det! Ha det gott du mé!

    SvaraRadera