onsdag 29 april 2009

Nya kläder.

Är alltid kul att fylla på i garderoben tycker jag, vem tycker egentligen inte det ?!
Härligt att få paket i posten att öppna..;) Dagens paket innehöll Livs & Dantes velourbyxor och ett förkläde till Dante´s 2-års dag från Älskade Hjärtegryn. Jag fick en Blingotröja (surprise!), inhandlad på Tradera. Billigt o bra det!
Annars har dagen lunkat fram,,,eller inte det inte. Har suttit på skolan i massor av timmar å kämpat med min uppsats. Träffat min snygga handledare och sprungit in en sväng på Lindex för att byta lite kläder till barnen. I sista stund handlade jag en present på H&M till min blivande make som fyller år på måndag!

Velourbyxor med namn

Förkläde med bubblor

Mammans tröja i härliga färger från Blingo


2 kommentarer:

  1. Coola byxor med namn på....sånna vill jag ha till mig själv....haha....
    Tack för omtanken, Erica.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Varför inte Diana?! Lite ego får man väl va!! Och de verkar såå sköna :)))
    Hoppas det fortafarande går bra för dig. Kram E

    SvaraRadera