tisdag 7 april 2009

Bad bad girl.

En nyvaken Erica ska försöka sammanfatta en rätt så händelselös dag. Jag gick faktiskt o lade mig i sängen för att läsa. Men istället för Integrationsboken blev det Amelia, oops! Till råga på allt åt jag upp barnens sparade lördagsgodis Och kladdade choklad på älsklingens sänglakan. Men han kanske inte märker det. Gör han det så får jag skylla på nåt av barnen, en olycka sker så lätt! I´m so so bad!
Sedan sov jag. Farbror K hämtade barnen på dagis o skjutsade hem dem samtidigt som lilla c så då ställde jag klockan på fem i tre. Tack snälla K!
Barnen livade upp mig! De är så roliga ihop nu (ibland), Dante härmar Liv i allt hon gör. Och det utnyttjar den smarta ungen verkligen! Lär lillebror en massa hyss som jag inte ens vet hur hon lärt sig!
Hantverkaren var här i över en timme och försökte åtgärda vårt läckande handfatsrör (va det nu kallas...) Och då blir Liv i sitt esse, herrbesök! "Min faffa är kär i dig tror jag" och "Jag är kär i dig"..."Vad har du på din gamla mössa, en räv elle?" Vart får hon allt ifrån?!!! Tur att hantverkaren har gott om humor :)
Nu har jag sovit ett par timmar med mina småtroll. Vaknade av att vi alla tre svettades under samma täcke. Blir en kopp the vid bloggen o sen bums i säng!
Imorgon ska jag vakna som ett solsken! Utan halsont, rinnsnor och prestigeångest. Så det så!
Bjussar på en bild från idag av en snorig, osminkad, allmänt risig Erica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar