söndag 12 april 2009

Vi hade iallafall otur med vädret.

The lovers.
Igår spenderades många timmar av dagen i bilen. Inte speciellt kul när solen skiner och alla andra i hela världen ligger ute och glassar i en snödriva med varm choklad och/eller en kall cider i handen.
Men det var det värt för det blev en lyckad dag (...den lilla tid vi inte satt i bilen alltså...) och eftersom det skulle bli minst lika fint väder dagen efter, dvs idag så kändes det inte alltför sorgligt. Blev det det? Nä. Vi skulle grilla korv och det såg ut att bli ett bra grillväder. Tills jag satte fötterna utanför dörren. Då kom regnet. Men vi åt och gick in. Så kom solen. Jens o barnen gick ut. Tänkte att de iallafall skulle få njuta lite av solen så jag höll mig inne! Liv cyklade till affären o tillbaka och Dante gick hela vägen. De är så duktiga mina småtroll!
Ikväll blir det film. Imorgon tapetsering. Livet är ändå rätt härligt. Speciellt när vi får sätta upp en ny spegel i vårt wc. Hänga dit handdukar och göra fräscht. Ska bjuda på lite före och efter bilder när det är klart. Skillnaden kommer vara total, det kan jag lova er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar