måndag 27 april 2009

Conclusion.

Kanon. Så kan man sammanfatta den gångna helgen. Helt enkelt kanon!
Vädret kunde inte ha varit bättre. Vi fick sola alla dagar och vissa av oss blev riktig röda :)
Första kvällen var vi fem brudar som myste i vår varma bastu med våra kalla cider och öl. De andra två kvällarna var vi åtta brudar. Bastu blev det alla kvällar, liksom singstar, god mat, goda drycker..!
Fredagen festade jag till mest eftersom jag skulle köra hem på söndagen. Vi dansade disco, hängde i baren, ja allt sånt där kul!
Men nog kände man på lördagen att man var liiite seg. Åkte upp med syster till toppstugan. Min bror och systers sambo kom upp med skidor på fötterna. Men inte vi ;) Vädret var otroligt och utsikten likaså. Ciderna blev flera och en souvas slank lätt ner i magen. Gulliga Marita bjöd på en värmande dryck med bla äpple och kanelstång i när jag började frys efter alla cider på eftermiddagen. Med den i strupen åkte vi ner och jag hoppade in i bastun tillsammans med mina brudar!
Så helgen var helt enkelt fantastisk och vi har bestämt att det här blir en tradition så jag hoppas verkligen det!

Obligatoriska nattamaten

Toppstugan

Härliga soool!

Fenomenal utsikt



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar