torsdag 16 april 2009

Trååkig.

Jag vet. Jag Är tråkig=uppdaterar inte. Dagen har jag spenderat framför datorn. Lyssnat och skrivit ner en av intervjuerna jag gjorde igår. Intevjun bandade jag och den tog ca 45 min. Att sedan lyssna och skriva ner allt tog över 3 timmar...Yes, Bara 4 intervjuer kvar.
Så med en sjuk Dante som är väldigt hostig och mammig blir det inte så mycket tid över till annat, typ bloggen. Nä nu ska jag lägga mig hos min lilleman. Go natt på er mina trogna läsare! I´ll be back.

4 kommentarer:

  1. Vad kul att du kommit igång med uppsatsen! Bra gjort att skriva ner hela intervjun på en dag, det är ju såååååå tråkigt! :P *kram*

    SvaraRadera
  2. Duktig du är som pluggar flitigt! :) Heja heja!

    SvaraRadera
  3. Då får du väl vara nöjd med dagen!
    Hoppas Dante blir frisk snart!
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Tackar tackar Lina och Emma!
    Ja jag är nöjd med gårdagen. Men har jag inte dåligt samvetet för att jag inte pluggar så har jag det för att jag inte bloggar ;) Konstant dåligt samvete alltså! Kram på er :)

    SvaraRadera