tisdag 21 april 2009

Tips från Coachen:

Dom flesta som läser min blogg har liksom jag själv barn. Barn innebär lek. Lek innebär fläckar. Barn innebär mat. Mat innebär fläckar.
Detta är en gåva från gudarna ska Ni veta! Ketchupfläckar på nya vita skjortan? Inga problem. Spraya, vänta ett par minuter och in i tvättmaskinen med resten av vittvätten..Borta!
Jag hade en alldeles ny vit blus som i helgen fick både chokladglasyr och ett grönt tuschstreck på sig...en spray och en tvätt senare..pustväck!
Så Mina vänner, ett tips till Er som inte har denna, köp, bara köp!

Jag har en väninna som köper dessa i flerpack på internet för vi är många som vill ha! Jag brukar köpa ett par-tre åt gången.

9 kommentarer:

  1. Låter hur bra som helst! men funkar dne bara på vit tvätt??

    vi har testat allt från vanish till ta bort till klorin, haha

    SvaraRadera
  2. Jag väntar hem dem vilken dag som helst nu.. jag kan ju passa på att svara på frågan från Erica..JA den funkar utmärkt på vit tvätt. Har anv det på alla olika matreal även på siden som går att tvätta i maskinen... den är verkligen super... har som du provat allt som finns på marknaden. Om du inte har någon att beställa ifrån sänder jag gärna till dig med posten.

    SvaraRadera
  3. Jaaaa Linda! Me want 2 eller helst 3!!!
    Erica: Den passar utmärkt på färgade kläder med, på allt!

    SvaraRadera
  4. Åh, härligt! Ja men vart köper man den då?

    SvaraRadera
  5. Jag köper dem från amway, de finns inte i vanliga butiker...hemförsäljning.

    SvaraRadera
  6. jag vill oxå köpa flera så snart vi ses Erika! /Karin (Larsson)

    SvaraRadera
  7. Karin:Ska höra med min langare! Men det borde inte vara nåt problem..:)

    SvaraRadera
  8. Jag sålde för amway förr. Dom har en del grejer som är helt superbra. Denna fläckborttagning gillar jag också skarpt, men den luktar liiite konstigt så jag brukar ha i lite extra sköljmedel. Men nu är den slut. Och jag har slutat sålt för längesen. Vad heter sidan?

    SvaraRadera
  9. Diana: Jag köper från Linda. Vet inte riktigt hur hon får tag i produkten...Men om du vill ha kanske hon kan ordna det.

    SvaraRadera